CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan?

  • masa pelepasan:2024-03-08 23:19:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:248
  • Penerangan pantas:

    Cankaya, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat ker

Kandungan artikel
perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

CankayaKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Pengubah terbenam minyak

SanbaoyanSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Oil leakage of cast iron parts


CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan?



Pembuat pengubah jenis kering

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan,CankayaPengubah elektrik, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

konsumApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan?



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Skop projekIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

CankayaDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi,CankayaKapasiti maksimum pengubah kotak, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Sebelum aplikasi,CankayaBerapa banyak pengubah kotak 160, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

CankayaMaklumat produk lain
  • port lautBridge Mobile Provincial BoardingDokumen berkualiti

    port lautBridge Mobile Provincial BoardingDokumen berkualiti

  • GyulaPaksi penerbangan tetap hidraulikKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri

    GyulaPaksi penerbangan tetap hidraulikKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri

  • GyulaPlatform mengangkat tali aluminumPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

    GyulaPlatform mengangkat tali aluminumPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

  • GyulaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriAnalisis dan penyelidikan struktur

    GyulaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriAnalisis dan penyelidikan struktur

  • Akita-shiProses produksi pengubah tenggelam minyakJenama reka bentuk

    Akita-shiProses produksi pengubah tenggelam minyakJenama reka bentuk

  • Fijicameroon_ departments. kgmJenis platform angkat hidraulikKecergasan pasaran perusahaan

    Fijicameroon_ departments. kgmJenis platform angkat hidraulikKecergasan pasaran perusahaan

  • Fijicameroon_ departments. kgmBridge boarding of aluminum alloySebilangan besar digunakan di bilik p

    Fijicameroon_ departments. kgmBridge boarding of aluminum alloySebilangan besar digunakan di bilik p

  • RijswijkPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    RijswijkPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan? memberi anda CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan? oleh syarikat kami, perkhidmatan CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan?. CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CankayaPerformance of dry type transformerAdakah ia akan membawa titik perubahan?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!